Strona główna

środa, 14 grudnia 2011

[Negatywy Allegro #01] Wyzwiska

Nie jest to może nazbyt świąteczny wpis, ale cóż...

Ostatnio bawiłem się trochę API Allegro. Całkiem przyjazne, chociaż raczej mało czytelne. Usługi, a w zasadzie operacje, udostępnione protokołem SOAP pozwalają naprawdę wiele fajnych rzeczy zrobić "po swojemu". Mimo kilku pomysłów póki co (z braku czasu głównie) ograniczyłem się do masowego zaciągania negatywnych komentarzy wystawionych przez użytkowników, poczynając od ID użytkownika równego 1.

Poniżej znajdowało się zestawienie wybranych kwiatków spośród "twórczości" pierwszych kilkuset użytkowników Allegro, jednak uznałem, że nie licują z powagą i godnością niniejszego bloga. ;) Dlatego założyłem oddzielną stronę i tam będę publikował co lepsze kawałki. Pierwszy wpis już opublikowany na blogu negatywyallegro.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz